Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
POWIAT KOLBUSZOWSKI

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
POWIAT KOLBUSZOWSKI

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Powiat Kolbuszowski

www.powiat.kolbuszowski.pl
Ikona statystyk

2007-08-10
Ikona statystyk

P12/2007

                                                                                                                     Kolbuszowa, 10.08.2007 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

„Budowa dachu nad budynkiem dydaktycznym Zespółu Szkół Technicznych w Kolbuszowej – II etap”.

I.                    Zamawiający:

1.       Pełna nazwa zamawiającego:

POWIAT KOLBUSZOWSKI

2.       Adres:

ul. 11-go LISTOPADA 10, 36-100 KOLBUSZOWA

3.       REGON:

690 581 382

4.       Internet:

http/www.powiat.kolbuszowski.pl., e-mail:starostwo@powiat.kolbuszowa.pl

5.       Numer telefonu:(017) 22-75-880, faks:(017) 22-75-834

II.                  Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39 i 40 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm./).

Kod CPV: 45400000-1

III.               Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.          Imię i nazwisko: Stanisław Malinowski

2.          Numer telefonu: (017) 22-75-845

3.          Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): 309

4.          Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 8.00-15.00

5.          Stanisław Kubiś – w zakresie umożliwienia oględzin placu budowy.

6.          Robert Płoch - w zakresie informacji dotyczących wersji elektronicznej SIWZ

IV.                 Przedmiot zamówienia:

1.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy i usługi niezbędne do wykonania dachu nad segmentami:

·          2 budynki boczne dydaktyczne,

·          budynek parterowy dydaktyczny

·          łącznik do sali sportowej

2.          Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.          Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.          Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

5.          Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

6.          Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

7.          Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu przetargowym.

V.             Termin realizacji zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 grudnia 2007 roku.

VI.                 Warunki wymagane od wykonawców:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy obowiązani są:

a)       Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podst. Art. 24 Pzp – załącznik nr 14 do SIWZ

b)       Udokumentować wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych, co najmniej pięciu robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem.

c)        Przedłożyć min. 3 referencje, że roboty, o których mowa w ppkt „a” zostały wykonane z należytą starannością.

d)       Przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e)       Przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń
i dokumentów.

VII.         Wymagania dotyczące wadium.

1.     Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).

2.     Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

VIII.            Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą:

Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X.        Informacje o terminie, miejscu składania i otwarcia ofert oraz trybie otwarcia i oceny ofert:

1.       Terminy i miejsce otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej ul.11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa

pok. nr: 217 sekretariat Starostwa Powiatowego

·          Termin składania ofert: 31.08.2007 r. do godz. 08.15

·          Termin otwarcia ofert: 31.08.2007 r. godz. 08.30

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofercie.

X.                   Opis sposobu obliczania ceny oferty:

Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.

Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.) ten rodzaj wynagrodzenia określa art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia. Musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagany jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Ponadto dokumentacja budowlana zawierająca 10 załączników do SIWZ (bez przedmiarów robót) opracowana jest na większy zakres robót niż przedmiot zamówienia.

Sposób obliczenia ceny oferty: cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego
i Budownictwa z dnia 13.07. 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867), przy zachowaniu następujących założeń:

·          Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również inne pozostałe koszty, bez których nie można wykonać zamówienia, w tym określone w „Ogólnych warunkach umowy”(zał. Nr 12).

·          Cenę należy obliczyć, obliczając koszt nakładów w kolejności ujętej w Przedmiarach robót stanowiących zał. Nr 11 do SIWZ z zastrzeżeniem, że załączone do SIWZ przedmiary należy traktować jako materiał poglądowy (bez przedmiarów na dach łącznika, których Zamawiający nie posiada), gdyż zgodnie z §4, ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 04.202.2072); dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót.

Ilość robót - w oparciu o przedmiary opracowane przez Wykonawcę (przedmiarów nie dołączać do oferty)

·          Cena musi być wyliczona z rozdziałem na segmenty: 2 budynki boczne dydaktyczne, budynek parterowy dydaktyczny, łącznik do sali sportowej.

·          Nie dopuszcza się stosowania opustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych jak również do ogólnej ceny oferty). Cena musi spełniać wymogi ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. 01.97.1050)

·          Dopuszcza się zmiany przedstawionych w przedmiarach robót norm nakładów rzeczowych.

Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.

Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy).

              XII.      Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie:

Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem.

Cena ryczałtowa – 100%

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: (Cn / Cof.b. x 100) x 100% = ilość punktów gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej,

100 – wskaźnik stały,

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której ogólne warunki stanowią załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty. Termin ten może ulec zmianie w przypadku złożenia przez któregoś z Wykonawców protestu. O nowym terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania protestacyjnego.

Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ogólnymi warunkami umowy.

            XIII.      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

1.             Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z art. 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2.             Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

XV.          Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom do wykonania żadnej części zamówienia.

XVI.             Tryb zawarcia umowy:

Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:22:24, zmian dokonał(a): adminMN

WCAG 2.0 (Level AA)